Subject: Tartu Ülikooli mikrokraad „Terviseteaduste alused“ ootab osalejaid!
From: "Margit Kooser" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 08:00:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tartu Ülikooli peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituut avab taas
eelmisel aasta populaarseks osutunud mikrokraadiprogrammi „Terviseteaduste
alused“. Palume võimalusel allolevat teavet jagada oma asutuse
listis/infokirjas.

Lisamaterjalide saamiseks või küsimuste tekkimisel võib julgelt ühendust
võtta!

//

Hea huviline!

Tartu Ülikooli peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituut avab taas
mikrokraadiprogrammi „Terviseteaduste alused“, mis annab baasteadmised
ning -oskused rahvatervishoiust ja tervisedendusest.
Osalema on oodatud eelkõige need, kes soovivad täiendada oma teadmisi
rahvatervishoiu ja tervisedenduse valdkonnas, taotleda tervisedendaja
kutset ning kes on praegu või tulevikus tööalaselt seotud tervishoiu,
rahvatervishoiu või tervisedenduse valdkonnaga. Need on näiteks
tervishoiuametnikud ja -praktikud, teadlased ja nõustajad.
Programmijuht Kersti Pärna: „Rahvastiku vananemise tõttu tuleb järjest
rohkem mõelda sellele, kuidas pikendada inimeste tervena elatud aastaid.
See omakorda tähendab, et vaja on spetsialiste, kes tegelevad nii tervise
edendamise ja haiguste ennetamise olulisuse kui ka tõenduspõhiste
teadmistega. Programm soosib edasiõppimist TÜ rahvatervishoiu
magistriõppes, kuna programmi käigus läbitakse juba kolm magistriõppe
ainet.
„Terviseteaduste aluste“ mikrokraadi saab ühildada mugavalt töö ja
isikliku eluga, sest kogu kursus on veebipõhine. Eelmisel aastal lõpetas
selle mikrokraadiprogrammi 100% osalejatest.
Kandideerida saab 21. augustini. Loe lähemalt siit
<https://meditsiiniteadused.ut.ee/et/terviseteaduste-alused> .

Lisateave:
Kersti Pärna
„Terviseteaduste aluste“ mikrokraadiprogrammi juht ja õppejõud
Tartu Ülikooli peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituudi kaasprofessor
+372 737 4193
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Sirly Napritson
mikrokraadiprogrammi kontaktisik
Tartu Ülikooli Peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituudi juhiabi
[email-masked] <mailto:[email-masked]>